Marketing | Podcast

ep. 28 – Mateusz Kosmaczewski „Strategia to wspólny mianownik sportu i marketingu”

Ostatni w tym roku odcinek podcastu more. than training to rozmowa z Mateuszem Kosmaczewskim. W trakcie 2020 „natknąłem się online” na Mateusza. W swojej pracy łączy dwie płaszczyzny. Pracę trenerską oraz skoordynowane działania marketingowe. W branży związanej ze zdrowiem – od treningu, fizjo po dietetykę i psychologię niezmiernie ważne jest by dbać o to by publikowane treści były wartościowe, spójne i ciekawe dla klienta, dlatego musiałem spytać Mattkosa o pare tipów związanych z marketingiem.
Rozmawialiśmy między innymi o tym:
  • Czym jest strategia marketingowa?
  • Jak umiejętnie lokować czas i finanse w swoją firmę?
  • Czy wielopłaszczyznowość działań jest dobra?
  • Co się dzieje, gdy zderzają się wartościowe treści z „shit contentem”.
  • Jak wygląda komunikacja w sporcie i biznesie.
  • Czy „soft skills” mogą pomóc w prowadzeniu biznesu.
  • W jaki sposób podnosić efektywność w życiu i na treningu.

Udostępnij

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on google